„Sexy flexi… R贸b to, co kochasz, odwa偶 si臋 po raz pierwszy!”馃挆 Akcja „Poka偶, jak kochasz”

Hanna Szczygie艂
Hanna Szczygie艂
31 stycznia 2017
Sexy flexi... R贸b to, co kochasz, odwa偶 si臋 po raz pierwszy!
Fot. iStock / g-stockstudio
 

Pami臋tacie piosenk臋 Natalii Kukulskiej „Sexy flexi”? Seksi ciacho pod przebraniem 馃檪 – spokojnie, nie musicie kocha膰 disco, 偶eby wykona膰 dzisiejsze wyzwanie dla mi艂o艣ci. Nam najbardziej zapad艂 w pami臋ci ten fragment utworu: „R贸b to, co kochasz, odwa偶 si臋 po raz pierwszy!”.

Dlatego dzi艣 zach臋camy was do zrobienia czego艣 wyj膮tkowego. Oboj臋tnie czy b臋dzie to wsp贸lne bieganie, nocna w艂贸cz臋ga po zimowym, starym mie艣cie, czy wyj膮tkowe sam na sam z ukochanym w sypialni.

A mo偶e w drodze powrotnej z pracy wst膮picie do sklepu z bielizn膮, hmm? I kupicie co艣 bardzo wyj膮tkowego na wiecz贸r – no nie m贸wcie, 偶e wiecz贸r w takim 聽spodniumnie b臋dzie udany… (pami臋tajcie, 偶e mo偶ecie je wygra膰 w naszym konkursie).

Mo偶ecie tez zacz膮膰 subtelniej i odwiedzi膰 delikatesy – mo偶e wsp贸lne gotowanie, w pi偶amie albo bez 馃槈 . A mo偶e jeszcze nigdy nie mieli艣cie okazji sp臋dzi膰 wieczoru graj膮c w plansz贸wki albo twistera?

Warunki s膮 tylko dwa:

  1. Zr贸bcie co艣 nowego, po raz pierwszy.
  2. Wy艂膮czcie telefony. Musicie by膰 dla siebie. Totalnie!

A co wy planujecie zrobi膰 dla swojej mi艂o艣ci wyj膮tkowego? Napiszcie w komentarzach do tego artyku艂u.

Do艂膮cz do naszej akcji z nagrodami. I napisz, co ty robisz dla swojej mi艂o艣ci!

馃挆聽A ty, co dzisiaj zrobi艂e艣 dla mi艂o艣ci?聽馃挆聽

Nasza nowa akcja „Poka偶, jak kochasz”聽

ZADANIE KONKURSOWE: Podczas trwania akcji, b臋dziemy聽przygotowywa膰 dla was „mi艂osne wyzwania”, aby zach臋ci膰 was do aktywno艣ci, mo偶ecie si臋 nimi inspirowa膰. Pod ka偶dym wyzwaniem, w komentarzu, napisz co dzi艣 zrobi艂a艣 dla mi艂o艣ci – „Poka偶, jak kochasz”.
W艣r贸d najpi臋kniejszych komentarzy wybierzemy laureat贸w naszej akcji. Liczy si臋 jak zawsze wasza kreatywno艣膰 i sumienno艣膰 (je艣li b臋dziecie dodawa膰 komentarze regularnie).

Nagrody:

FF_Instax_logo_black_300dpi

1 x聽FUJIFILM INSTAX MINI 70 kolor Z艁OTY

mini70_GOLD_01mini70_image_034

logo CZS
1 x zabieg endermologii na ca艂e cia艂o + kostium Endermowear, w kt贸rym wykonywany jest zabieg, przeprowadzony w Centrum Zdrowej Sk贸ry

Logo-HIBOU

1 x szorty FRIZZLY Romantic Red(rozmiar do wyboru)

Zdj臋cie nagrody

Hibou Frizzly to kr贸tkie i niezobowi膮zuj膮co wyci臋te spodenki wykonane z najwy偶szej jako艣ci bawe艂ny z odrobin膮 elastanu… Nasza klasyka!

Logo-TCHIBO

1 x zestaw sk艂adaj膮cy si臋 z dw贸ch kaw marki TchiboBarista Caff猫 Crema

1

Barista Espresso to mocne palenie, intensywny smak bez cierpko艣ci, z orzechow膮 nut膮 i oddaniem w pe艂ni s艂odyczy arabiki. Z kolei Barista Caffe Crema charakteryzuje si臋 zr贸wnowa偶onym, 艂agodnym, bardzo delikatnie gorzkawym smakiem o wyra藕nej nucie owocowej. Obie nowo艣ci to obecnie jedne z najlepszych kaw w ofercie Tchibo, idealnie nadaj膮 si臋 do ekspres贸w do kawy i s膮 przepustk膮 do raju dla koneser贸w.

A w skr贸cie: to b臋dzie mi艂o艣膰 od pierwszej fili偶anki!

 

semilac_BT

3 x zestaw聽lakier贸w Semilac z najnowszej, karnawa艂owej kolekcji DanceFlow (zestaw sk艂ada si臋 z 3 lakier贸w w kolorach: 185, 181, 179)

Kobiety uwielbiaj膮 taniec! Sobotnie wieczory sp臋dzone na parkiecie, bale karnawa艂owe w艣r贸d rozta艅czonych par, czy codzienne podrygiwanie do muzyki w samochodzie 鈥 kt贸ra z Pa艅 tego nie zna?

Najnowsza kolekcja lakier贸w hybrydowych Semilac to prawdziwie kolorowe oblicze ta艅ca.

179181185

Odcienie inspirowane ognist膮 sals膮, energiczn膮 samb膮, czy eleganckim walcem porw膮 Ci臋 do ta艅ca, ale i wyra偶膮 Tw贸j charakter. Kolory z kolekcji DanceFlow sprawdz膮 si臋 nie tylko w karnawale. Wykorzystane do modnych stylizacji french, czy baby boomer b臋d膮 hitem nadchodz膮cych miesi臋cy!

new-rl-logo-cmyklogoPLAZANET

2 x zestaw walentynkowy聽Lovely Lash Essentials

kosmetyczka-full

Perfekcyjnie dobrany zestaw, a w nim:

  • kultowa od偶ywka RevitaLash ADVANCED 2,0 ml 鈥 3 miesi臋ce codziennej kuracji,
  • RevitaLash Volumizing Primer 7,4 ml 鈥 jedwabi艣cie niebieska baza, piel臋gnuje i przygotowuje rz臋sy do aplikacji tuszu
  • oraz pi臋kna Kosmetyczka RevitaLash!

3 x 聽RevitaLash 庐 ADVANCED 1ml 聽– ponad 7 tygodni codziennej kuracji.

Historia marki RevitaLash庐
Wszystko zacz臋艂o si臋 pewnego dnia, kiedy doktor postanowi艂 ofiarowa膰 swojej 偶onie wyj膮tkowy prezent…

Dzi艣 skuteczne i bezpieczne produkty marki RevitaLash 庐 z opatentowanym BioPeptin Complex庐聽 ciesz膮 miliony kobiet i m臋偶czyzn na ca艂ym 艣wiecie.

logo Alles

2 x聽Spodnium MONSERAT (r.38)

Fot. Materia艂y prasowe

Fot. Materia艂y prasowe

Spodnium MONSERAT to wyj膮tkowy i oryginalny kombinezon do spania – po艂膮czenie niezwykle modnej dzianiny w kolorze amarantowego r贸偶u z wygod膮 i komfortem. To idealna propozycja nie tylko do spania, ale r贸wnie偶 na wiosenne, s艂oneczne poranki w domowym zak膮tku. Elastyczna gumka w pasie umo偶liwia perfekcyjne dopasowanie do cia艂a, a oryginalny kr贸j zadowoli nawet najbardziej wymagaj膮ce upodobania.

5 x zestaw kosmetyk贸w聽Filorga Professional (pi臋膰 kosmetyk贸w w zestawie)

30ML-C-LIGHT-SERUM-OUVERT-TL-0915 (1)30ML-AA-LIFT SERUM-TL-0915 (1)30ML-RE-TIME SERUM-TL-0915
50ML-6HP-YOUTH CREAM-TL-0915200ML-HUILE-DEMAQUILLANTE

Poziom_z艂ote_Quality Missala

2 x zestaw pr贸bek 聽zapach贸w w艂oskiej marki luksusowej Il Profvmo. Ka偶dy zestaw w eleganckim opakowaniu (w ka偶dym zestawie 10 pr贸bek o pojemno艣ci 2 ml ka偶da) od聽Perfumerii Quality.

IL PROFVMO Aria di Mare 100ml EDPIL PROFVMO Chocolat 100ml EDPIL PROFVMO Cannabis 100ml EDP
IL PROFVMO Vanille Bourbon 100ml EDPIL PROFVMO Fleur de Bambu 100ml EDPIL PROFVMO Musc Bleu 100ml EDP

Logo-FRIDGE

1 x 艢wie偶y, od偶ywczy krem do twarzy聽1.9 serum bomb! marki Fridge by yDe聽(30g)

Nagroda krem-do-twarzy-1.9-serum-bomb_

Prawdziwa bomba witamin, minera艂贸w i sk艂adnik贸w aktywnych,聽kt贸re penetruj膮c w g艂膮b sk贸ry zapewniaj膮 j臋drno艣膰 i witalno艣膰. 聽Delikatnie roz艣wietla sk贸r臋.


Akcja trwa od聽17.01.2017 – 14.02.2017. Wyniki akcji zostan膮 og艂oszone do dnia 22.02.2017.

Regulamin akcji dost臋pny jest tutaj.


Nauczyciele: pozwolili艣cie, 偶eby rodzice weszli Wam na g艂ow臋

Listy do redakcji
Listy do redakcji
31 stycznia 2017
Fot. iStock / alexeyrumyantsev
 

Nie raz s艂ysza艂am narzekania na roszczeniowych rodzic贸w. Takich, kt贸rzy ci臋偶ar wychowania zrzucili na szko艂臋. Takich, kt贸rzy wrzucaj膮 do szkolnych i przedszkolnych sal chore, ledwo trzymaj膮ce si臋 na nogach dzieci, kt贸rym tu偶 przed wej艣ciem podano 艣rodki przeciwgor膮czkowe. Takich, kt贸rzy uwa偶aj膮, 偶e szko艂a 藕le dzia艂a i awanturuj膮 si臋 o wszystko staraj膮c si臋 przerobi膰 plac贸wk臋 na w艂asn膮 mod艂臋. I wreszcie takich, do kt贸rych nie docieraj膮 偶adne krytyczne uwagi dotycz膮ce w艂asnego dziecka, bo przekonani s膮 o geniuszu latoro艣li i o tym, 偶e ich metody wychowawcze s膮 najdoskonalsze na 艣wiecie. Co rzecz jasna skutkuje tym, 偶e i ich dziecko jest niemal bez wad.

S艂ucha艂am tych opowie艣ci kiwaj膮c g艂ow膮 ze zrozumieniem i wsp贸艂czuciem. Jak wiele musz膮 znie艣膰 nauczyciele, a ich praca to nie tylko u偶eranie si臋 z ma艂olatami, niepotrzebnymi procedurami i biurokracj膮, ale tak偶e z rodzicami.

Kiedy jednak moje dzieci trafi艂y do szk贸艂 i przedszkoli, przekona艂am si臋 co do jednego: rodzice mo偶e s膮 upierdliwi i w艂a偶膮 nauczycielom na g艂ow臋, ale robi膮 to dlatego, 偶e WY im na to pozwalacie.

Przyk艂ad z mojego podw贸rka: pani K. boi si臋, 偶e c贸rka nie jest w przedszkolu bezpieczna i szcz臋艣liwa. Dlatego te偶 od wrze艣nia wisi nad ni膮 praktycznie ca艂y czas, wpada niezapowiadana, kilka razy w tygodniu robi te偶 awantury nauczycielce o to, 偶e kto艣 skrzywdzi艂 jej dziecko. Na czym polega krzywda? Na przyk艂ad G. powiedzia艂a jej, 偶e ma brzydk膮 sukienk臋. Albo A. odchodz膮c od umywalki w poszukiwani r臋cznika niechc膮cy si臋 o ni膮 otar艂. Dla pani K. jest to ju偶 naruszenie nietykalno艣ci cielesnej. I najlepiej, 偶eby A. za agresj臋 trafi艂 do szko艂y specjalnej.

Pani K. wchodzi wi臋c w 艣rodku zaj臋膰 do sali, zasiada przy biurku nauczycielki, zdejmuje kurtk臋 i 偶膮da rozmowy mno偶膮c pretensje. Pani porzuca grup臋, kt贸ra widz膮c brak uwagi nauczycielki, natychmiast zaczyna stawa膰 na g艂ow臋. A nauczycielka przybieraj膮c poz臋 galicyjskiego ch艂opa meml膮cego czapk臋 ze spuszczon膮 g艂ow膮 i rozedrgan膮 偶uchw膮 s艂ucha o swojej niekompetencji.

Korzystaj膮c z okazji swego cz臋stego pobytu pani strofuje cudze dzieci i guzik j膮 obchodzi, 偶e nie wolno jej tego robi膰. Od pi臋ciu miesi臋cy nikt tej pani nie wywali艂 z sali, nie powiedzia艂, 偶e teraz s膮 zaj臋cia op艂acane z bud偶etu i do godz. 13 ma obowi膮zek prowadzenia zaj臋膰 i zajmowania si臋 dzie膰mi, a nie puszczania samopas grupy. Bo przyszed艂 rodzic, a on ma prawo rozmowy o dziecku. Zw艂aszcza wtedy, gdy w jego przekonaniu, dzieje si臋 mu krzywda i panie Bo偶e ratuj przed traum膮.

Dlaczego nauczycielka nie reaguje? By膰 mo偶e dlatego, 偶e jest ma艂o asertywna. Ale mo偶e te偶 dlatego, 偶e na zdecydowan膮 reakcj臋 nie pozwala jej dyrekcja.

Dyrekcja uwa偶a, 偶e rozmawia膰 z rodzicami trzeba. Sk膮din膮d ma racj臋, ale 偶eby tak bez przerwy? Po z艂o偶eniu skargi przez pani膮 K. rodzice innych dzieci wzywani s膮 do przedszkola ta艣mowo. T艂umaczy si臋 mama G., 偶e jej c贸rka ma inny gust. T艂umaczy si臋 ojciec M., dlaczego syn powiedzia艂 o c贸rce K., 偶e jest g艂upia, t艂umaczy si臋 matka A., 偶e jej syn jest tylko 偶ywym dzieckiem i zapewnia, 偶e na pewno A. nie w艂o偶y dziewczynce do oka d艂ugopisu w gimnazjum (pani K. zaznaczy艂a to w skardze).

W styczniu by艂am ju偶 w sprawie sprzeczek pi臋ciolatk贸w wzywana do przedszkola trzykrotnie. Za ka偶dym razem, bo pani K. si臋 skar偶y. Co prawda bezpodstawnie, co potwierdzaj膮 nauczyciele, ale dyrekcja czuje si臋 w obowi膮zku wezwa膰 rodzica.

I po trzeciej wizycie, kiedy us艂ysza艂am, 偶e moje dziecko jest absolutnie normalne, z pewno艣ci膮 nie jest agresywne, ale mama K. wola艂aby, by艣my zmienili przedszkole i mo偶e bym swoje dziecko przenios艂a do prywatnej plac贸wki, szlag mnie trafi艂. Bo do jasnej cholery, kto w tej plac贸wce rz膮dzi: rodzice czy dyrekcja? Dlaczego nauczyciele m贸wi膮, 偶e wszystko jest ok, a rodzice systematycznie musz膮 zrywa膰 si臋 z pracy, by t艂umaczy膰 si臋, dlaczego dziecku nie podoba艂a si臋 czyja艣 sukienka?

Kochani nauczyciele, dlaczego pozwalacie sobie wej艣膰 na g艂ow臋? Dlaczego byle mamusia posy艂aj膮ca dziecko do pa艅stwowego przedszkola, 偶艂obka czy szko艂y mo偶e wam naplu膰 w twarz, a wy nie reagujecie i udajecie tylko, 偶e deszcz pada. Dlaczego zamiast skupi膰 na na grupie, s艂uchacie cz臋sto wyimaginowanych zarzut贸w jakiej艣 sfrustrowanej baby, zamiast wykonywa膰 swoje obowi膮zki. Dlaczego sta膰 was tylko na powiedzenie 鈥瀙rzepraszam鈥 i 鈥瀌opilnuj臋鈥, a nie odpowiecie stanowczo, 偶e dzieci s膮 bezpieczne, a wy kompetentni i panujecie nad grup膮? Dlaczego nie wierzycie w siebie?

Dlaczego nie mo偶ecie za偶膮da膰, by rodzice zabrali do domu gor膮czkuj膮ce dziecko, kt贸re za chwil臋 zarazi p贸艂 grupy? Dlaczego za艣wiadczenie od lekarza, 偶e dziecko jest zdrowe, jest zwyk艂膮 fikcj膮?

Boicie si臋, 偶e stracicie prac臋? A dlaczego, skoro wykonujecie swoje obowi膮zki rzetelnie? Skoro jeste艣cie profesjonalistami? Za nauczycielk膮 mojego dziecka nie raz stan臋艂am murem, bo rzeczywi艣cie jest 艣wietna. Ale jako jedyna z tego przedszkola nie dosta艂a specjalnej nagrody z okazji Dnia Nauczyciela.

Dlaczego, drodzy nauczyciele, nie boicie si臋 tego, 偶e po艣wi臋caj膮c czas rodzicom a nie dziecku ryzykujecie, 偶e rzeczywi艣cie co艣 si臋 stanie? Dlaczego nie jeste艣cie fair wobec tych rodzic贸w, kt贸rzy si臋 nie awanturuj膮 i nie zawracaj膮 wam g艂owy trzy razy w tygodniu?

Przecie偶 to wasza grupa i wy najlepiej wiecie, co si臋 w niej dzieje. To dlaczego dajecie wm贸wi膰 dyrekcji, 偶e jest 藕le, skoro jest dobrze. I dlaczego przedszkole zrzuca odpowiedzialno艣膰 za to, co si臋 w nim dzieje na rodzic贸w? Niech oni si臋 t艂umacz膮, bo dyrekcja przedszkola systematycznie organizuje konfrontacje pani K. z rodzicami 鈥瀗iegrzecznych鈥 jej zdaniem dzieci.

Czy naprawd臋 nie mo偶ecie powiedzie膰: Odpieprz si臋 od nas g艂upia babo i si臋 lecz…

No, mo偶e w troch臋 grzeczniejszej formie…


Nie wiesz, jak rozmawia膰 z nastolatkiem? Poka偶 mu te filmy. Fantastyczna kampania!

Ewa Raczy艅ska
Ewa Raczy艅ska
31 stycznia 2017
Fot. Screen z YouTube Melan偶. Oczekiwania vs. rzeczywisto艣膰

W ko艅cu kto艣 przem贸wi艂 g艂osem nastolatk贸w! Kto by o to podejrzewa艂聽G艂贸wny Inspektorat Sanitarny? A jednak. 聽W艂a艣nie wystartowa艂a og贸lnopolska kampania 鈥濵elan偶. Oczekiwania vs. rzeczywisto艣膰鈥.

Jak wynika z聽przeprowadzonych w聽styczniu 2017 roku bada艅 90% polskich nastolatk贸w ma za sob膮 pierwsze do艣wiadczenia z聽alkoholem, dwie trzecie pali艂o przynajmniej raz w聽swoim 偶yciu papierosy, a聽co trzeci marihuan臋 i聽substancje podobne Jednocze艣nie co drugi nastolatek 偶a艂uje swojego zachowania w聽trakcie imprezy (藕r贸d艂o GIS)

W ramach kampanii powsta艂o 10 filmik贸w, kt贸re pokazuj膮, jak ma si臋 rzeczywisto艣膰 do stanu po za偶yciu substancji odurzaj膮cych. Dosadne, z pewno艣ci膮 trafiaj膮ce do m艂odzie偶y. Czasami obraz znaczy wi臋cej ni偶 s艂owo.

Kampani臋 zrealizowa艂a Fabryka Komunikacji Spo艂ecznej. Brawo za sugestywny przekaz!

 

藕r贸d艂o: melanz.tv. 聽


Zobacz tak偶e

Picie wina pobudza nasz m贸zg bardziej ni偶 rozwi膮zywanie trudnych zada艅 matematycznych – twierdz膮 naukowcy

R贸偶nice Pokoleniowe

To psia wdzi臋czno艣膰, wierne, m膮dre spojrzenie i rado艣膰 ze spotkania z nami sprawiaj膮, 偶e chcemy i potrafimy by膰 lepsi