Regulamin akcji „Dziękuję Ci, Mamo”

Ewa Raczyńska
Ewa Raczyńska
19 maja 2017
Fot. iStock/Xesai
Fot. iStock/Xesai

Regulamin akcji „Dziękuję Ci, Mamo”

WEŹ UDZIAŁ W ZABAWIE „Dziękuję Ci, Mamo”

§1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Akcji pod nazwą Konkurs „”Dziękuję Ci, Mamo”” zwanego dalej „Konkursem”, jest portal Blum Media
    sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Wiktorii Wiedeńskiej 9a/42, 02-954 Warszawa, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Rejestrowy pod numerem 0000573762, o kapitale zakładowym w wysokości 10 000 złotych.
  2. Konkurs zostanie przeprowadzony na stronie internetowej www.ohme.pl oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych Organizatora w okresie Czas trwania akcji: 19.05.2017 – 31.05.2017 roku. Wyniki zostaną opublikowane na www.ohme.pl do dnia 7 czerwca 2017.
  3. Sponsorami nagród w Konkursie są Remington, Janpol, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris sp. z o.o.  – zwani dalej Sponsorami.
  4. Regulamin stanowi podstawę organizacji Konkursu i określa prawa i obowiązki jego uczestników.
  5. Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej www.ohme.pl. 

§2. Uczestnictwo w Konkursie

  1. Uczestnikami Konkursu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające warunki określone w Regulaminie.
  2. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Organizatora i pracownicy Sponsorów nagród, jak również ich małżonkowie, dzieci, rodzice oraz rodzeństwo.
  3. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w Regulaminie zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.
  4. Uczestnik oświadcza, że nadesłane zgłoszenie Konkursowe jest jego autorstwa i nie narusza praw autorskich osób trzecich.
  5. Jednocześnie Uczestnik oświadcza, że ma prawo do dysponowania swoim utworem oraz że nie narusza przy tym praw autorskich i majątkowych osób trzecich. 

§3. Przebieg i warunki udziału w Konkursie

  1. Aby wziąć udział w Konkursie, należy wykonać zadanie konkursowe.
    ZADANIE KONKURSOWE:
    Jeśli chcesz wziąć udział w akcji „Dziękuję Ci, Mamo”, prześlij do nas swój list, napisz o tym, za co jesteś wdzięczna swojej mamie, za co chcesz jej podziękować. Na wasze prace czekamy pod adresem: kontakt@ohme.pl. Najciekawsze z nich opublikujemy i nagrodzimy.

    Prosimy o dołączenie do wiadomości poniższego oświadczenia:

    Oświadczam, że jestem autorem nadesłanej pracy konkursowej oraz wyrażam zgodę na jej publikację przez portal Oh!me.
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych uzyskanych w związku z organizacją Konkursu, wyłącznie na potrzeby organizowanego Konkursu, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

    2. Za moment dokonania zgłoszenia Konkursowego w sposób określony w ust. 1 uważa się moment, w którym wiadomość zostanie zapisana na serwerze pocztowym organizatora.

 §4. Zasady wyłaniania laureatów Konkursu

  1. Zwycięzcy Konkursu zostaną wyłonieni tylko spośród uczestników, którzy spełniają warunki wymienione w Regulaminie.
  2. 15 laureatów zostanie wyłonionych na podstawie najciekawszej odpowiedzi przez jury, w skład którego wchodzą pracownicy i redaktorzy portalu www.ohme.pl
  3. Wyniki zostaną opublikowane do dnia 07.06.2017. na stronie internetowej www.ohme.pl.

 §5. Nagrody w Konkursie i sposób ich przekazania

    1. Sponsorami nagród w Konkursie są Remington, Janpol, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris sp. z o.o.  – zwani dalej Sponsorami.
    2. Laureatami Konkursu zostanie 15 osób, które wybierze jury na podstawie najciekawszej odpowiedzi.
    3. Nagrody:

      5 x Remington Prostownica Air Plates S7412

      5 x Niezbędnik marzeń sennych

      5 x zestaw kosmetyków marki Lirene

4. Nie istnieje możliwość zamiany nagród rzeczowych na ich równowartość w gotówce lub zamiany na inną nagrodę.

5. Jeżeli laureat Konkursu nie spełnił któregokolwiek z warunków określonych w Regulaminie, Organizator zastrzega sobie prawo do wyboru innego laureata Konkursu.

6. Udział w Konkursie i przesłanie pracy Konkursowej jest jednoznaczne akceptacją niniejszego regulaminu oraz z prawem do wykorzystania tejże pracy przez Organizatora w celach promocyjnych.

7. Przesyłając pracę Konkursową, Uczestnik powinien wyrazić zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych uzyskanych w związku z organizacją Konkursu, wyłącznie na potrzeby organizowanego Konkursu, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Podanie przez Uczestnika danych osobowych jest dobrowolne, choć konieczne do wzięcia udziału w Konkursie. Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

8. Nagrody zostaną przesłane zwycięzcom  za pośrednictwem poczty elektronicznej lub przesyłką poleconą lub przesyłki kurierskiej w ciągu 14 dni od daty przesłania Organizatorowi danych kontaktowych przez Laureatów Konkursu.

 §6. Odpowiedzialność Organizatora

Organizator Konkursu ponosi pełną odpowiedzialność za treść regulaminu i przebieg Konkursu. Organizator i sponsorzy nagrody nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowość, terminowość doręczenia pism i nagród przez Pocztę Polską lub kuriera. Organizator i sponsorzy nagrody nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem nagrody spowodowanym podaniem przez Uczestnika błędnego adresu lub innych danych. Organizator i sponsorzy nagrody nie ponosi odpowiedzialności za zmianę miejsca zamieszkania Uczestnika lub zmianę innych danych uniemożliwiającą dostarczenie nagrody albo powiadomienie o wygranej. W takim przypadku Uczestnik traci prawo do nagrody.

Wszelkie reklamacje Uczestników dotyczące przebiegu Konkursu mogą być składane przez Uczestników w terminie 30 dni od daty zakończenia Konkursu. Reklamacja powinna być przesłana na adres Organizatora, w formie pisemnej pod rygorem nieuwzględnienia jej oraz zawierać imię i nazwisko Uczestnika zgłaszającego reklamację, jego adres korespondencyjny oraz dokładny opis okoliczności stanowiących podstawę reklamacji.

Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia reklamacji zgłoszonych po terminie, o którym mowa powyżej, jak również reklamacji niespełniających innych wymogów wskazanych w ust. 2.

Złożone reklamacje, spełniające wymogi, o których mowa w ust. 2, rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Zainteresowani Uczestnicy zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji listem poleconym wysłanym w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.

 §7. Postanowienia końcowe

W razie szczególnych, niezawinionych przez Organizatora okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie Konkursu na dotychczasowych zasadach Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie z równoczesnym poinformowaniem o tym uczestników za pośrednictwem strony www.ohme.pl.

Serwis Facebook nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść regulaminu, przebieg Konkursu ani działania Organizatora, w tym za wyłanianie zwycięzców i przekazywanie nagród.

Konkurs w żaden sposób nie jest sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Facebook ani z nim związany.

Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, zakładem wzajemnym lub grą na automatach w rozumieniu Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z dnia 30 listopada 2009 r.).

 


Co chciałabyś powiedzieć swojej mamie, a zawsze brakowało ci okazji, a może odwagi? Akcja „Dziękuję Ci, Mamo”

Ewa Raczyńska
Ewa Raczyńska
19 maja 2017
Fot. iStock/Xesai
Fot. iStock/Xesai

Ile rzeczy chciałybyście jej powiedzieć? Czasami jest już za późno, czasami brak na odwagi, a może czasu…

Kiedy myślimy o naszej mamie często towarzyszą nam przeróżne emocje – od zachwytu, miłości, wdzięczności, ale też do strachu, niechęci. Bo one są tak różne. Tak inne. Bywają mamami doskonałymi, przyjaciółkami, są stałą w naszym życiu, na którą zawsze możemy liczyć. Ale stają się też źródłem naszych lęków, naszego braku wiary w siebie, są synonimem walki z demonami dzieciństwa.

Jakkolwiek ich dzisiaj, z perspektywy dorosłej kobiety, często matki, nie postrzegamy, to jedno jest pewne: to mama jest jedną z najważniejszych osób w naszym życiu. To ona ma realny i bardzo silny wpływ na to, kim dzisiaj jesteśmy – nawet, gdy staramy się za wszelką cenę nie być jak ona.

Za co chciałabyś podziękować swojej Mamie?

  • za miłość?
  • za opiekę?
  • za przyjaźń?
  • za to, że pokazała ci, jaka nie chcesz być?
  • za to, że w ciebie zawsze wierzyła?
  • za to, że nigdy nie wierzyła, bo musiałaś zbudować siebie sama?

To taka trudna relacja, w której miłość bezwarunkowa miesza się z oczekiwaniami, nierzadko z rozczarowaniami. Zbliża się Dzień Mamy – za co chciałabyś swojej mamie w tym dniu podziękować? Co chciałabyś jej powiedzieć?

Zmierzcie się z aniołami i demonami, napiszcie list do swojej mamy, w którym podziękujecie jej za wszystko, co od niej dostałyście. To może być niezwykłe doświadczenie. Najpiękniejsze z listów opublikujemy.


 

 

Akcja „Dziękuję Ci, Mamo”

Od dziś zaczynamy naszą akcję: „Dziękuję Ci, Mamo”, w której zachęcać was będziemy do przesyłania nam listów, które chciałybyście wysłać swojej mamie. My opublikujemy najpiękniejsze  z nich oraz nagrodzimy te najlepsze!

Zadanie konkursowe: jeśli chcesz wziąć udział w akcji „Dziękuję Ci, Mamo”, prześlij do nas swój list, napisz o tym, za co jesteś wdzięczna swojej mamie, za co chcesz jej podziękować. Na wasze prace czekamy pod adresem: kontakt@ohme.pl. Najciekawsze z nich opublikujemy i nagrodzimy.

Prosimy o dołączenie do wiadomości poniższego oświadczenia:

Oświadczam, że jestem autorem nadesłanej pracy konkursowej oraz wyrażam zgodę na jej publikację przez portal Oh!me.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych uzyskanych w związku z organizacją Konkursu, wyłącznie na potrzeby organizowanego Konkursu, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Akcja potrwa od 19 maja do 31 maja. Wyniki zostaną opublikowane do dnia 07 czerwca 2017 roku na stronie www.ohme.pl

Nagrody:

5 x Remington Prostownica Air Plates S7412

Remington

Prostownica Air Plates posiada unikalny system podwieszanych płytek, zapewniający ich maksymalne przyleganie podczas kontaktu z włosami. Technologia Cool Touch sprawia, że nienagrzewająca się obudowa daje większą kontrolę i lepsze rezultaty. Zawierające 10 razy więcej powłoki ceramicznej* płytki Black Titanium Ceramic gładko suną po włosach, zapewniając im jedwabistą gładkość na długi czas.

S7412_-_AirPlates_Straightener

5 x Niezbędnik marzeń sennych

LOGO JANPOL 10 cm_szer

Codzienne układanie się do snu wydaje się być rutynową czynnością. Ale może właśnie dlatego ciągle jesteś niewyspana? Spróbuj tej chwili dodać odrobinę przyjemnego ceremoniału. „Niezbędnik marzeń sennych” to zestaw, który uprzyjemni wieczorne układanie się do snu. Znajdziesz w nim m.in. poradnik „Twoje uśmiechnięte poranki”, inspirujące magnesy na każdy dzień tygodnia, świecę zapachową i… Przekonaj się sama :)

nagroda_niezbednik marzen sennych

5 x zestaw kosmetyków marki Lirene

LireneKażdy z zestawów składa się z: Lirene C+ DPRO Vitamin Energy (krem na dzień, żel pod prysznic i serum) wchodzących w skład  nowoczesnej linii kosmetyków stworzonej przez Ekspertki Laboratorium Naukowego Lirene z myślą o potrzebach kobiecej skóry po 30. roku życia. Dzięki potrójnemu kompleksowi witamin C + DPRO + E, działa odmładzająco i wzmacniająco, skutecznie chroniąc DNA komórek i walcząc z pierwszymi oznakami starzenia

lirene

Regulamin konkursu znajdziecie TUTAJ.


Czy nastoletni chłopak może się bać? Czy może lubić koty? Nowa reklama Axe zachęca chłopców do życia w zgodzie ze sobą

Anna Wójtowicz
Anna Wójtowicz
19 maja 2017
Fot. Screen YouTube/AXE
Fot. Screen YouTube/AXE

Marka Axe zrywa z seksistowskimi reklamami, w których facet był typem silnego maczo i w nowym projekcie postanowiła pokazać chłopcom, że mają prawo do słabości. Zaangażowana społecznie kampania „Find your magic” podjęła walkę ze stereotypami dotyczącymi chłopców w wieku nastoletnim. Chcą im uświadomić, że mają prawo do lęku, do lubienia kotów i stresowania się przed ważnymi wydarzeniami. Przekaz jest jasny – chcą pokazać chłopcom, że ich uczucia są całkowicie normalne i nie są ich słabością, do której – jak im się wmawia – ze względu na płeć nie mają prawa.

Reklama została zainspirowana hasłami wpisywanymi w wyszukiwarkę przez nastoletnich chłopców, które zaczynają się od słów: „Czy to ok, że chłopak…”… lubi koty, …ma depresję lub …ubiera się na różowo. Na koniec pada pytanie, „czy to ok, że facet jest po prostu sobą?”. Pokazuje to, że chłopcy w dzisiejszym świecie są zagubieni i boją się pokazywać swojej prawdziwej twarzy, bo wmawia się im, że muszą być silni, męscy i być wsparciem dla kobiety, dlatego nie mogą okazywać słabości.

Kampania jest głosem, który chce uświadomić chłopców, że jest to jak najbardziej w porządku i mają prawo do takich samych uczuć, słabości i lęków jak dziewczyny. I nie ma w tym nic złego, że mają gorsze dni, w których nie chcą ruszać się z łóżka bądź płaczą, kiedy jest im źle.

Reklama została bardzo dobrze przyjęta. Internauci gratulują firmie, że wreszcie zaczęła tworzyć wartościowe treści. Z komentarzy wynika, że młodzież potrzebuje takich akcji, które pomagają im w rozpoczęciu życia w zgodzie ze sobą.


Zobacz także

Fot. Screen You Tube /Netflix Polska

„Ania, nie Anna”, nowy serial Netflixa znów zaskakuje. Takiej Ani się nie spodziewaliście, to trzeba zobaczyć

Fot. iStock/deimagine

Baw się i korzystaj z życia. Z tego nie powinnaś rezygnować, kiedy kończysz 50 lat

Jak być silnym psychicznie? Tego można się nauczyć

Mity na temat emocji, które kradną naszą siłę mentalną