Dorota Szelągowska urodziła córeczkę. Dziewczynka będzie nosiła przepiękne, klasyczne imię

Redakcja
Redakcja
15 stycznia 2018
Fot. Screen z Instagrama /Dorota Szelągowska
Fot. Screen z Instagrama /Dorota Szelągowska
 

Dorota Szelągowska po raz drugi została mamą. W ubiegłą niedzielę na świat przyszła jej córeczka. Mimo licznych spekulacji i dociekliwości mediów, prawie do końca udało się utrzymać ciążę w tajemnicy. 

Dorota Szelągowska ma już syna Antoniego (16 lat), teraz na świat przyszła druga pociecha, która otrzymała piękne imię Wanda. Radosną wiadomością podzieliła się ze swoimi fanami na Facebooku.

„Bardzo dziękuję za wszystkie gratulacje i życzenia  Wanda jest z nami od niedzieli ( obchodzi urodziny razem z HGTV Polska – to chyba jakiś znak ☺️) jest śliczna, zdrowa i cudowna. Tryb „matka” włączony, wracam do formy, ściskam Was ogromnie.
Do.”.

Serdeczne gratulacje!


10 psychologicznych ciekawostek, które możesz łatwo zastosować w codziennym życiu

Anna Frydrychewicz
Anna Frydrychewicz
15 stycznia 2018
Fot. iStock/alexionutcoman
Fot. iStock/alexionutcoman
 

Istnieją pewne podświadome zachowania i gesty, które pomagają nam zdobyć zaufanie drugiej osoby, sprawić, że dobrze się czuje w naszym towarzystwie albo wręcz przeciwnie, że jest jej wyjątkowo niekomfortowo. Uważnie obserwując innych, jesteśmy w stanie lepiej zrozumieć ich samych oraz ich intencje, sympatie i obawy.

1o psychologicznych ciekawostek, które możesz łatwo zastosować w codziennym życiu

1. Kiedy kilka osób się śmieje, każda z nich patrzy na tego, kogo najbardziej lubi

I to się dzieje instynktownie. Więc jeśli  chcesz dowiedzieć się czegoś o twojej grupie przyjaciół lub relacjach panujących w rodzinie, przygotuj kilka naprawdę dobrych dowcipów.

2. Kiedy jesteśmy zdenerwowani, lubimy przeżuwać

Przed ważną rozmową, wystąpieniem publicznym lub innym wydarzeniem, które sprawia, że czujesz się niepewnie powinieneś spróbować żuć gumę, a nawet coś zjeść. Podczas żucia nasz mózg zaczyna uważać, że ​​może już bezpiecznie się zrelaksować . Wysyła sygnał, który łagodzi napięcie i pomaga nam się uspokoić.

3. „Gapienie się” na rozmówcę pomaga nam uzyskać od niego wszelkie interesujące nas informacje

Jeśli nie podoba ci się odpowiedź, którą usłyszałeś lub wydaje ci się, że rozmówca coś przed tobą zataja, po prostu popatrz na niego przez dłuższą chwilę.

4.Wyobraź sobie, że twój przyszły pracodawca lub profesor, który cię egzaminuje, jest twoim dobrym przyjacielem

Aby nie martwić się podczas ważnego egzaminu lub rozmowy kwalifikacyjnej, wyobraź sobie, że osoba stojąca przed tobą to przyjaciel, którego nie widziałeś przez długi czas. Pomoże Ci to bardzo szybko się uspokoić i z większą swobodą odpowiadać na pytania.

5. Jeśli podejrzewasz,  że ktoś ci się intensywnie przypatruje, po prostu ziewnij

Ziewanie jest niezwykle zaraźliwe. Aby dowiedzieć się, czy ktoś cię obserwuje, po prostu ziewnij i rozejrzyj się. Osoba, która cię obserwowała, najprawdopodobniej też ziewnie.

6. Jeśli chcesz przerwać kłótnię, przynieś coś do jedzenia i zaproponuj posiłek obu stronom  

Zjawisko to nazywa się ” efektem przekąski „. Jedzenie wiąże się z odprężeniem i spokojem. Prawdopodobieństwo ataku ze strony, która je, jest bardzo niskie, a więc konflikt zostaje szybko rozwiązany.

7. Jeśli chcesz się czegoś pozbyć, oddaj to komuś podczas rozmowy

Zadaj komuś osobiste pytanie lub poproś o opinię na jakiś temat. Jego mózg będzie tak zajęty, że wszystkie inne czynności zostaną wykonane automatycznie. W tej sytuacji większość ludzi bierze to, co im dajesz, nawet o tym nie myśląc.

8. Zaplanuj ważne spotkania na początek lub na koniec dnia

Ludzie najlepiej zapamiętują rzeczy, które zdarzają się rano lub późnym popołudniem. Jeśli masz rozmowę o pracę, postaraj się być pierwszym lub ostatnim kandydatem.

9. Zwracaj uwagę na kierunek stóp podczas rozmowy z innymi ludźmi.

Może ci to pomóc  odkryć ich prawdziwe emocje podczas rozmowy. Jeśli czubki jego butów są skierowane w innym kierunku, oznacza to, że chciałby odejść tak szybko, jak to możliwe.

10. Powtarzanie gestów innych osób pomoże ci zdobyć ich zaufanie.

Powtarzanie czyichś gestów, postawy lub wyrazu twarzy może pomóc ci przekonać kogoś do siebie. Dlaczego? Bo ta osoba odnajdzie siebie w znajomych gestach. Uważaj tylko, żeby nie przesadzić…


Na podstawie: brightside.me

 


Twoje nawyki dotyczące snu mają wpływ na związek. Czasem bardzo niekorzystny…

Redakcja
Redakcja
15 stycznia 2018
Następny

Sen to niby taka prosta czynność, prawda? Wystarczy się położyć i zasnąć. Tak podchodzi do tego wiele osób. Jedni nie zaprzątają sobie głowy wietrzeniem sypialni, częstą zmianą pościeli czy wyborem odpowiedniego materaca. Zasną wszędzie i w byle jakiej pozycji. Ale są też tacy, którzy sen traktują priorytetowo i tworzą wokół niego specjalne rytuały. Aby porządnie wypocząć, a co za tym idzie – zregenerować organizm, musi być spełnionych szereg czynników i niewiele potrzeba, by przez całą noc nie zmrużyli oka.

Naukowcy od lat tłumaczą, jak ważny jest sen i czym grozi chroniczne zmęczenie, wynikające z niewyspania. Wiemy, że sprzyja otyłości czy zawałom serca. Wiemy, że zaburza koncentrację, zdolności poznawcze i opóźnia czas reakcji. Okazuje się, że sen ma ogromny wpływ nie tylko na nasze zdrowie, ale także na relacje w związku. A właściwie nie tyle sen, co nasze nawyki i przyzwyczajenia. Kto choć raz pokłócił się z partnerem o kołdrę, ten wie o czym mowa. Czy spanie w jednym łóżku faktycznie sprzyja zachowaniu bliskości między partnerami? I czy kwestie związane ze spaniem mogą całkowicie zniszczyć związek? Choć brzmi to absurdalnie… w skrajnych przypadkach jest to możliwe. Sprawdź, jaki wpływ na relacje w związku mają twoje nawyki dotyczące snu.


 

Na podstawie: Prevention

Zobacz także

Fot. Fot. Screen z Facebook /Kissed By Angels

Przyjrzyj się temu obrazowi i dowiedz się, jakie są twoje głęboko skrywane lęki

Fot. iStock/swissmediavision

Jesteś egoistą? Więc mów o tym z dumą. Dlaczego? Bo warto!

Fot. Instagram / wolosewiczius

4 przepisy na pyszne, orzeźwiające chłodniki z owoców i warzyw