Jak dobrać naszyjnik do stroju? Jaką długość wybrać?

Redakcja
Redakcja
26 stycznia 2018
3 z 6

Naszyjnik księżniczki

Fot. iStock/GOLFX

Naszyjnik księżniczki jest chyba najpopularniejszym wśród kobiet. Ma około 45 centymetrów długości, opada na obojczyk. Może być bogato zdobiony, ale tak bardzo delikatny.

Podobnie choker, ten naszyjnik jest uniwersalny i można go nosić z większością dekoltów, o ile są one wystarczająco otwarte.

Fot. iStock/Marishka_Yu

Fot. iStock/Marishka_Yu

PoprzedniNastępny

O której godzinie jeść, by nie przytyć? To, o jakiej porze jesz mięso, owoce czy czekoladę ma znaczenie

Redakcja
Redakcja
26 stycznia 2018
Fot. iStock/evgenyatamanenko

Nie jest tajemnicą, że gdy jemy nieregularnie, w dodatku podgryzając to i owo pomiędzy posiłkami, nasza figura jest zagrożona tyciem. Nie bez znaczenia jest, o jakiej porze sięgamy po konkretne produkty, podobnie jak to, co ląduje na naszym talerzu. Na szczęście nie ma konieczności odmawiania sobie wszystkiego, by cieszyć się smukłą sylwetką.

Sekret tkwi w takim podejściu do komponowania posiłków, by nasz organizm w najlepszy sposób mógł skorzystać z tego, co mu dostarczamy w ciągu dnia.

Najlepsza pora posiłków dla różnych produktów:

Słodycze i białe pieczywo

Wszelkiej maści słodycze, ciastka, ciasta i białe pieczywo to złe węglowodany, dające przede wszystkim puste kalorie, które nie ułatwiają spalania tkanki tłuszczowej. Jeśli nie możesz się bez nich obejść, sięgaj po nie z samego rana, aby organizm miał szanse je spalić w ruchu.

Fot. iStock/YakobchukOlena

Fot. iStock/YakobchukOlena

Produkty pełnoziarniste i ryż

Pożywienie takie jak makarony czy pieczywo wypiekane z mąki z pełnego przemiału to wartościowe węglowodany, które powoli podnoszą poziom cukru we krwi i zapobiegają napadom głodu i podjadania. Najlepiej sięgać po nie do południa, by dostarczyły organizmowi dobrej energii.

Owoce

Owoce są pełne witamin i błonnika, więc warto jeść je na drugie śniadanie lub jako lekkie przekąski. Lepiej unikać spożywania ich wieczorem, ponieważ cukry w nich obecne muszą zostać spożytkowane przez organizm, szczególnie gdy są to owoce o wysokim indeksie glikemicznym.

Orzechy

Są doskonałe na drugie śniadanie lub lunch. Orzechy są bogatym źródłem kwasów tłuszczowych omega-3, białka i magnezu. Są sycące i dają dużo energii na najbliższe godziny. Trzeba pamiętać, że są dość kaloryczne i lepiej unikać ich wieczorem.

Fot. iStock/grafvision

Fot. iStock/grafvision

Produkty białkowe

Ryby, mięso, mleko czy jaja mogą być spożywane o każdej porze dnia. Wspomagają one budowę mięśni, a im więcej mięśni, tym lepsze spalanie tkanki tłuszczowej.

Warzywa i zdrowe oleje

Oleje tłoczone na zimno oraz warzywa są doskonałe na posiłki w trakcie całego dnia. Bogate w witaminy i substancje niezbędne dla zdrowia, wspierające szczupłą figurę, powinny pojawiać się na talerzu w pięciu porcjach dziennie.

Napoje

Jedynie wodę powinno się pić przez cały dzień. Jest niezbędna do prawidłowej pracy całego organizmu i nie zawiera kalorii. Soki owocowe i warzywne są również zdrowe, ale te dosładzane mogą dostarczać niepotrzebnych kalorii. Kolorowe gazowane napoje najlepiej odstawić zupełnie.


 

źródło: www.apetyt-na-zdrowie.pl, zdrowie.gazeta.pl

 


Zobacz także

9 sposobów na lepszy sen

9 sposobów na lepszy sen

Samotność niesamotna… Wierzę, że ktoś się jeszcze pojawi, bo w moim sercu nadal jest miejsce na wiele rodzajów miłości

Prawdziwy smak lata w stylu boho