Go to content

A ty, którego Kena wybierasz? Mężczyzna przestał być „dodatkiem” w świecie lalek

Fot. Materiały prasowe

Dwa nowe typy sylwetek lalek Ken® oraz więcej stylizacji dla lalek Barbie® w najnowszej rozszerzonej linii Barbie® Fashionistas.

Dziś Barbie® ogłosiła poszerzenie linii Fashionistas® o 15 nowych, zróżnicowanych lalek Ken®. W linii znalazły się trzy typy sylwetek – szczupła, postawna i oryginalna, do tego wszystkie lalki posiadają różne odcienie skóry, kolory oczu i fryzury oraz ubrane są zgodne z najnowszymi trendami mody. Nowe lalki Ken dołączyły do rozszerzonej linii Barbie® Fashionistas®, czyniąc ją najbardziej różnorodną linią modowych lalek na rynku.

W 2016 r. marka Barbie wprowadziła trzy nowe typy sylwetek Barbie – wysoką, krągłą i drobną – wraz z nowymi odcieniami skóry, kolorami oczu, fryzurami i niezliczonymi modnymi ubraniami i akcesoriami. Marka Barbie® zawsze podążała z duchem czasu, więc unowocześnienie Kena® stanowi kolejny krok w ewolucji brandu, aby oferować  konsumentom coraz bardziej zróżnicowane produkty.

Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

„Podążając w kierunku rozszerzania naszej linii produktów, redefiniujemy sposób postrzegania lalek Barbie® i Ken® przez obecne pokolenie” – mówi Lisa McKnight, pierwsza wiceprezes i General Manager marki Barbie®. „Zmiana Kena była naturalną ewolucją dla marki i teraz pozwala dziewczynkom wybierać dla niego bardziej różnorodne role do odgrywania w świecie Barbie”.

Linia obejmuje 15 nowych lalek Ken® z trzema typami sylwetki, siedmioma odcieniami skóry, ośmioma kolorami włosów, dziewięcioma fryzurami i unowocześnionymi stylami modowymi – począwszy od luźnego stylu biznesowego po strój sportowy. Marka wprowadza także 24 dodatkowe, jeszcze bardziej różnorodne lalki Barbie. Dołączą one do ponad 100 lalek o zróżnicowanym wyglądzie, wprowadzanych do linii Barbie® Fashionistas w ciągu ostatnich trzech lat.

Segment Barbie® Fashionistas nadal przewyższa oczekiwania, a sprzedaż tej linii odnotowuje znaczny dwucyfrowy wzrost w skali globalnej. Linia zdobyła tytuł „Lalki roku” w corocznym plebiscycie Toy Industry Association’s T.O.T.Y.. Marka kontynuuje promocję różnorodności w filmach, działaniach marketingowych i produktach, również w takich segmentach jak Świat Fantazji, Linie filmowe i Kariera. Nowe lalki Fashionistas można obejrzeć na stronie www.Barbie.com. Więcej informacji i zdjęć znajduje się na BarbieMedia.com.